√ромадська орган≥зац≥¤
÷ентр осв≥тньоњ пол≥тики
м.  ам'¤нець-ѕод≥льський
—татут


1.1. —тановленн¤ ≥ розвиток осв≥ти в ”крањн≥, ор≥Їнтованоњ на особист≥сть ¤к суб'Їкт педагог≥чного процесу, та входженн¤ в Ївропейський ≥ св≥товий осв≥тн≥й прост≥р потребують суттЇвих зм≥н самоњ системи. Ќапр¤мки таких зм≥н можуть бути р≥зними - в≥д теоретичного осмисленн¤ ≥нновац≥йних ≥дей ≥ практичного њх вт≥ленн¤ до узагальненн¤ досв≥ду минулого ≥ напрацювань нин≥шнього дн¤ в сфер≥ осв≥ти. ѕринципи реал≥зац≥њ Ќац≥ональноњ доктрини розвитку осв≥ти ”крањни в ’’≤ стол≥тт≥ в частин≥ завдань, ¤к≥ стосуютьс¤ управл≥нн¤, м≥ст¤ть пропозиц≥њ щодо децентрал≥зац≥њ управл≥нн¤ та переходу до державно-громадськоњ системи. ÷ентр осв≥тньоњ пол≥тики (дал≥ ÷ентр) - це ≥нтелектуальний центр реформ осв≥ти м≥ста, ¤кий Ї незалежною недержавною, неприбутковою, непол≥тичною громадською орган≥зац≥Їю, що займаЇтьс¤ виробленн¤м перспектив осв≥тньоњ пол≥тики, складанн¤м програм (проект≥в), розробкою пропозиц≥й м≥сцевим органам влади щодо реал≥зац≥њ осв≥тн≥х ≥н≥ц≥атив.

1.2. ” своњй д≥¤льност≥ ÷ентр керуЇтьс¤  онституц≥Їю ”крањни, законами ”крањни "ѕро об'Їднанн¤ громад¤н", "ѕро осв≥ту", "ѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤", "ѕро дошк≥льну осв≥ту", "ѕро загальну середню осв≥ту", "ѕро позашк≥льну осв≥ту", "ѕро профес≥йно-техн≥чну осв≥ту", "ѕро основн≥ напр¤ми реформуванн¤ системи вищоњ осв≥ти в ”крањн≥", програмою "ќсв≥та. ”крањна ’’≤ ст." та ≥ншими законами, нормативними актами ≥ цим —татутом.

1.3. ÷ентр осв≥тньоњ пол≥тики д≥Ї на територ≥њ м.  ам'¤нц¤-ѕод≥льського.

1.4. „ленами ÷ентру Ї:

  • прац≥вники осв≥тн≥х заклад≥в р≥зних форм власност≥;
  • громадськ≥ д≥¤ч≥;
  • депутати м≥ськоњ ради;
  • батьк≥вська громадськ≥сть;
  • суб'Їкти п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥.

1.5. ÷ентр осв≥тньоњ пол≥тики Ї юридичною особою, маЇ печатку, штамп, бланки з≥ своЇю назвою, рахунки в установах банку. ёридична адреса ÷ентру: м. ам'¤нець-ѕод≥льський, вул. ѕ≥вн≥чна, 96/а, к.102.

1.6. ÷ентр осв≥тньоњ пол≥тики користуЇтьс¤ правом:

  • виступати учасником цив≥льно-правових в≥дносин, набувати майнов≥ та немайнов≥ права;
  • представл¤ти ≥ захищати своњ законн≥ ≥нтереси у державних та громадських органах влади;
  • вносити пропозиц≥њ до орган≥в влади ≥ управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки;
  • розповсюджувати ≥нформац≥ю ≥ пропагувати своњ ≥дењ та ц≥л≥;
  • мати свою символ≥ку;
  • засновувати засоби масовоњ ≥нформац≥њ.

2.1. ћета ÷ентру осв≥тньоњ пол≥тики: спри¤ти залученню широких к≥л громадськост≥ до формуванн¤ ¤к≥сноњ, неперервноњ, особист≥сно-ор≥Їнтованоњ осв≥тньоњ пол≥тики, забезпечувати науковий п≥дх≥д до розробки проект≥в щодо трансформац≥њ осв≥тньоњ галуз≥ в стратег≥чний компонент розвитку м≥ста.

2.2. ќсновними завданн¤ми ÷ентру осв≥тньоњ пол≥тики Ї:

  • проведенн¤ досл≥джень щодо актуальних та перспективних проблем розвитку осв≥ти;
  • забезпеченн¤ ≥нформац≥йно-анал≥тичноњ бази дл¤ прийн¤тт¤ реформац≥йних проект≥в в галуз≥ осв≥ти;
  • наданн¤ практичних рекомендац≥й щодо пошуку виважених вар≥ант≥в осв≥тн≥х проект≥в;
  • розробка програм, проект≥в, нац≥лених на вир≥шенн¤ осв≥тн≥х проблем;
  • забезпеченн¤ громадських ≥нтерес≥в через активне поширенн¤ результат≥в досл≥джень;
  • зд≥йсненн¤ незалежноњ експертизи педагог≥чних ≥нновац≥й в м≥ст≥.

2.3. ÷ентр д≥Ї на принципах:

  • добров≥льност≥;
  • демократ≥њ;
  • законност≥;
  • поЇднанн¤ ≥нтерес≥в особи, сусп≥льства, держави;
  • правовоњ та орган≥зац≥йноњ самост≥йност≥ в межах, визначених чинним законодавством;
  • колег≥альност≥;
  • гласност≥;
  • в≥дпов≥дальност≥ перед м≥сцевою громадою, педагогами, учн¤ми, батьками;
  • сп≥впрац≥ ≥з державними органами управл≥нн¤ осв≥тою.

3.1. ѕрийом в члени ÷ентру в≥дбуваЇтьс¤ шл¤хом поданн¤ за¤ви ≥ затвердженн¤ њњ на загальних зборах б≥льш≥стю голос≥в.

3.2. ¬ибутт¤ з член≥в ÷ентру в≥дбуваЇтьс¤:

  • за власним бажанн¤м;
  • за результатом голосуванн¤ на загальних зборах б≥льш≥стю голос≥в.

3.3. ”суненн¤ з посади члена ÷ентру в≥дбуваЇтьс¤ у випадках:

  • ¤кщо набуваЇ чинност≥ звинувачувальний вирок суду;
  • за р≥шенн¤м загальних збор≥в ÷ентру, за поданн¤м будь-кого ≥з член≥в орган≥зац≥њ у випадках систематичного ухиленн¤ в≥д виконанн¤ обов'¤зк≥в, вказаних у пункт≥ 4.2., дл¤ голови - у пункт≥ 5.7., дл¤ заступника - у пункт≥ 5.8., дл¤ секретар¤ - у пункт≥ 5.9.

4.1. „лени ÷ентру мають право:

  • отримувати ≥нформац≥ю про роботу навчальних заклад≥в м≥ста з метою створенн¤ анал≥тичноњ бази дл¤ виробленн¤ стратег≥чних осв≥тн≥х проект≥в;
  • звертатись до орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, ќсв≥тньоњ ради при м≥ському голов≥, адм≥н≥страц≥њ навчальних заклад≥в, батьк≥вськоњ громадськост≥, м≥сцевих осередк≥в громадських орган≥зац≥й з пропозиц≥¤ми, що стосуютьс¤ перспектив розвитку осв≥ти;
  • оприлюднювати свою позиц≥ю щодо тих чи ≥нших перспективних осв≥тн≥х проект≥в, у тому числ≥ через «ћ≤;
  • звертатись до голови орган≥зац≥њ з пропозиц≥Їю про скликанн¤ позачергових загальних збор≥в ÷ентру;
  • брати участь в обговоренн≥ будь-¤кого питанн¤ пор¤дку денного загальних збор≥в, вносити пропозиц≥њ на розгл¤д;
  • запрошувати на загальн≥ збори ÷ентру компетентних ос≥б ¤к експерт≥в ≥з питань, винесених на пор¤док денний;
  • голосу на загальних зборах орган≥зац≥њ;
  • представл¤ти ÷ентр за р≥шенн¤м  оординац≥йноњ ради у в≥дносинах ≥з навчальними закладами, громадськими орган≥зац≥¤ми, органами влади;
  • в≥льного виходу ≥з член≥в орган≥зац≥њ за власним бажанн¤м.

4.2. „лени ÷ентру осв≥тньоњ пол≥тики зобов'¤зан≥:

  • сумл≥нно виконувати дорученн¤, визначен≥ загальними зборами,  оординац≥йною радою ÷ентру;
  • дотримуватись —татуту, нормативних акт≥в чинного законодавства;
  • брати участь у загальних зборах орган≥зац≥њ та заходах, ¤к≥ провод¤тьс¤ за участю ÷ентру;
  • пропонувати ц≥л≥ роботи, напр¤мки осв≥тньоњ пол≥тики навчальним закладам м≥ста, управл≥нню осв≥ти, в≥дстоювати њх правом≥рн≥сть ≥ доц≥льн≥сть перед громадою та органами влади;
  • систематично сплачувати членськ≥ внески, розм≥р ¤ких визначаЇтьс¤ загальними зборами.

5.1. ¬ищим органом влади орган≥зац≥њ Ї њњ загальн≥ збори (дал≥ збори).

5.2. ÷ентр осв≥тньоњ пол≥тики на зборах обираЇ ≥з числа своњх член≥в  оординац≥йну раду, голову ÷ентру, заступника, секретар¤, рев≥з≥йну ком≥с≥ю.

5.3. ÷ентр скликаЇ своњх член≥в на збори не р≥дше двох раз≥в на р≥к. «бори орган≥зац≥њ призначаЇ голова, а за його в≥дсутност≥ - заступник, ¤к≥ ≥ провод¤ть збори.

5.4. –≥шенн¤ ÷ентру приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю голос≥в.

5.5. ћ≥ж зборами ÷ентру роботою орган≥зац≥њ керуЇ  оординац≥йна рада. «ас≥данн¤  оординац≥йноњ ради плануютьс¤ головою не менше одного разу в м≥с¤ць. «ас≥данн¤ веде голова або його заступник. –≥шенн¤  оординац≥йноњ ради приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю голос≥в.

5.6. –≥шенн¤ ÷ентру осв≥тньоњ пол≥тики мають рекомендац≥йний характер та Ї п≥дставою дл¤ прийн¤тт¤ р≥шень ќсв≥тньоњ ради, наказ≥в управл≥нн¤ осв≥тою.

5.7. √олова ÷ентру зобов'¤заний:

  • проводити збори ÷ентру осв≥тньоњ пол≥тики та зас≥данн¤ його  оординац≥йноњ ради;
  • складати план роботи та зв≥тувати про роботу ÷ентру;
  • п≥дписувати в≥д ≥мен≥ орган≥зац≥њ юридичн≥ акти, плат≥жн≥ документи, протоколи зас≥дань та ≥нш≥ оф≥ц≥йн≥ документи, видан≥ ÷ентром;

√олова ÷ентру маЇ право:

  • запрошувати дл¤ участ≥ в зас≥данн¤х  оординац≥йноњ ради представник≥в громадськост≥ м≥ста та громад¤н м≥ста.

5.8. «аступник голови ÷ентру осв≥тньоњ пол≥тики виконуЇ обов'¤зки, вказан≥ у п.5.7. у пер≥од в≥дсутност≥ голови. «аступник також бере участь у п≥дготовц≥ зас≥дань ÷ентру,  оординац≥йноњ –ади, замовл¤Ї ≥ збираЇ необх≥дну дл¤ прийн¤тт¤ компетентних р≥шень ≥нформац≥ю, зд≥йснюЇ загальний нагл¤д за виконанн¤м р≥шень ÷ентру.

5.9. —екретар ÷ентру веде протоколи зас≥дань ÷ентру осв≥тньоњ пол≥тики,  оординац≥йноњ ради та ≥ншу оф≥ц≥йну документац≥ю, в≥дпов≥даЇ за д≥ловодство.

5.10. –ев≥з≥йна ком≥с≥¤ обираЇтьс¤ зборами в склад≥ 3-х ос≥б терм≥ном на 3 роки ≥ д≥Ї на п≥дстав≥ окремого положенн¤.

–ев≥з≥йна ком≥с≥¤:

  • обираЇ з≥ свого складу голову та секретар¤ ком≥с≥њ терм≥ном на 3 роки;
  • контролюЇ та рев≥зуЇ господарсько-ф≥нансову д≥¤льн≥сть;
  • контролюЇ та рев≥зуЇ стан ≥ обл≥к матер≥альних ц≥нностей;
  • зд≥йснюЇ контроль за дотриманн¤м статуту.

6.1. ÷ентр може мати у власност≥ кошти та ≥нше майно, необх≥дне дл¤ зд≥йсненн¤ його статутноњ д≥¤льност≥.

6.2. ÷ентр набуваЇ право власност≥ на кошти та ≥нше майно:

1) в≥д членських внеск≥в;

2) ¤к пожертвуванн¤ в≥д юридичних ≥ ф≥зичних ос≥б;

3) ¤к гранти, отриман≥ дл¤ розвитку осв≥тньоњ сфери м≥ста;

4) з ≥нших джерел, що не суперечать чинному законодавству.

6.3. ѕраво власност≥ ÷ентру реал≥зують загальн≥ збори в пор¤дку, передбаченому законодавством ”крањни та п.5.4. —татуту.

7.1. ¬несенн¤ зм≥н ≥ доповнень до —татуту ÷ентру зд≥йснюЇтьс¤ на зборах орган≥зац≥њ.

7.2. ѕро зм≥ни, що сталис¤ в —татут≥ орган≥зац≥њ, ÷ентр пов≥домл¤Ї в 5-денний строк в реЇструючий орган.

8.1. ƒ≥¤льн≥сть ÷ентру може бути припинена шл¤хом його реорган≥зац≥њ або л≥кв≥дац≥њ (саморозпуск, примусовий розпуск).

8.2. ѕитанн¤ реорган≥зац≥њ та саморозпуску ÷ентру вир≥шуютьс¤ на зборах орган≥зац≥њ.

8.3. ÷ентр може бути примусово розпущений (л≥кв≥дований) у випадку порушенн¤ чинного законодавства за р≥шенн¤м суду.

8.4.  ошти та ≥нше майно ÷ентру в раз≥ його л≥кв≥дац≥њ чи саморозпуску не можуть перерозпод≥л¤тис¤ м≥ж членами ÷ентру ≥ використовуютьс¤ дл¤ виконанн¤ статутних завдань або на благод≥йн≥ ц≥л≥, а у випадках, передбачених законодавством, спр¤мовуютьс¤ в доход держави.



Web-дизайн © 2004 ¬.ƒем'¤ненко
Hosted by uCoz